Other(s) and another


 Kada se upotrebljava kao pridev, OTHER nema množinu (nema S).


There is no other way to do it. 
I like this sweater but do you have it in other colours?


OTHERS se koristi samo kao zamenica u značenju OTHER ONES ili OTHER PEOPLE. Posle OTHERS ne stoji imenica.

Can you tell the others that I'll be late?
This is not the only answer to that question. There are others.


ANOTHER se može koristiti u smislu dodatni, još (jedan, dva, tri..., nekoliko)

Can I have another glass of water, please?
I'll have another cup of coffee.
This cake is delicious. Can I have another slice,please?

Another round,please.
 
OTHER se ne može koristiti u ovom smislu, ali može MORE.

Three more pints, please.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Simple Past Tense - Građenje, upotreba, pravilni i nepravilni glagoli

Past Perfect Tense (Pluskvamperfekat - Davno prošlo vreme)

Present Perfect Simple - Prosti sadašnji perfekat - Građenje i upotreba